Bedrijfsreclame

Naast internet is drukwerk nog steeds een goed inzetbaar communicatiemiddel. De diversiteit van reclame-uitingen vult elkaar juist aan. Het is de kunst de juiste communicatiemiddelen te combineren. Elke reclame dient natuurlijk een doel. Goede reclame is opvallend, creatief, eigentijds en verrassend, passend bij product of dienstverlening. De juiste reclame geeft vertrouwen en draagt er aan bij dat ondernemers zaken met elkaar gaan doen.

Creatieve reclame uitingen

Marjon Hoen Bedrijfsreclame adviseert over de juiste communicatiemiddelen en helpt deze te realiseren vanaf het eerste concept en vormgeving tot en met de complete uitwerking van de reclame en de realisatie ervan.

Er zijn vele vormen mogelijk om reclame te maken. Enkele voorbeelden zijn: folders, flyers, posters, advertenties, blocnotes of muismatten. Maar ook reclameborden, roll-up banners, auto- en gevelreclame, ringbanden, (digitale) nieuwsbrieven en internettoepassingen zoals de eigen website, bannering op andere websites en social media. Kortom er is een scala van mogelijkheden en combinaties waaruit gekozen kan worden. Marjon Hoen helpt graag bij het maken van een keuze en bij de vormgeving van jouw reclame.

Wil je meer informatie of een afspraak maken dan kun je vrijblijvend bellen of mailen.